Peticions veïnals executades als barris de la Riera Seca i Can Pantiquet
Molletopina ha realitzat seguiment, fins a la resolució, de les peticions veïnals que ens heu fet arribar
👉 Deivid, mitjançant un privat de Twitter, va sol·licitar si podíem traslladar a l’Ajuntament de Mollet la seva petició per a podar algunes branques d’un arbre per a millorar la il·luminació del parc que hi ha enfront de la comissaria dels Mossos.


👉 Alice D. mitjançant un privat d’Instagram, va denunciar que un veí incívic havia podat les branques un arbre de la seva propietat i les havia deixat en la vorera. Els fets van ocórrer al carrer Lluís Millet i van haver de ser recollits per la brigada de neteja.


👉 Iván ens va avisar que hi havia una pilona a punt de caure i un senyal tort a l’Avinguda Rabassaires cantonada Enric Morera.
👉 Iván també ens va avisar de l’estat lamentable en el qual es trobava la font de la Plaça d’Andalusia.
Tal com li vam dir a l’alcaldessa, al primer Tinent d’alcaldessa i a la regidora de benestar animal, és inadmissible que aquesta font hagi arribat a aquest estat de degradació i oxidació.
Vam posar l’accent que havien d’exigir a Agbar un millor manteniment de les fonts de la nostra ciutat.



👉 Juan, ens va avisar mitjançant un privat de Twitter, que una pilona havia caigut al carrer de Les Llevadores.
📢 Hem sol·licitat al primer Tinent d’alcaldessa, Raúl Broto, que estudiïn posar algun tipus d’element que impedeixi que els vehicles accedeixin a la Rambla per aquest lloc i per Berenguer III.


🥰 Moltíssimes gràcies als veïns i veïnes que han confiat en Molletopina per a realitzar el seguiment de les seves peticions veïnals i la paciència fins que els hem pogut donar la informació.
L’equip de Molletopina
Un especial agraïment als operaris i operàries que han fet possible que aquestes peticions s’hagin dut a terme.
Bona tarda,
Portem tot el mes de gener amb retards a l’hora d’agafar el bus urbà. Retards de més de 20 minuts a hores puntes de bon matí. Els joves arriben tard als instituts després d’estar esperant molta estona al carrer amb molt de fred que està fent, quan a l’aplicació posa que en 2 minuts arribarà l’autobús i en el meu cas arribant tard a la feina perquè em refio de l’aplicació i no puc agafar el tren perquè he estat esperant que algun autobús arribés. No és un dia ni dos són molts dies i l’Ajuntamemt com el Sagales no posant remei a un servei que ja funcionava bé almemys a les hores puntes del matí.
Som conscients de tot això que comentes. Per aquest motiu, fa uns mesos vam tenir una reunió amb l’alcaldessa per tractar aquest assumpte. Pot llegir el comunicat que vam publicar aquí.
Pel que fa a l’aplicació, cal distingir entre si el temps que marca és de color taronja (temps real) o negre (temps teòric segons horaris, que com bé has dit, no es compleixen).
Esperem haver-te pogut respondre i que tot se solucioni aviat.
Salutacions!