Un Barri de l’Estació del Nord per a tots: Reivindicacions veïnals per a una major inclusió i accessibilitat

Parc Can Mulà, Carrer Girona, Parada bus Onze de Setembre, Antoni Gimbernat

✅ Molletopina se sent orgullosa d’haver aconseguit la petició de la Isabel Vázquez

Ens complau anunciar que la petició de la Isabel Vázquez, una veïna invident que tenia por de caure a l’entrada del Parc Can Mulà pel carrer d’Alsina, ha estat finalment satisfactòria.

Molletopina se sent orgullosa d’haver pogut actuar com a canal per a la petició de la Isabel i agraeix la confiança que va dipositar en nosaltres. A més, volem reconèixer la tasca del 1r Tinent d’alcaldessa, Raul Broto, per la seva gestió i seguiment del cas en aquells moments.

Lamentem que la comunicació bilateral entre Molletopina i l’Ajuntament s’hagi trencat, a petició del mateix 1r Tinent d’alcaldessa, ja que considerem que era una eina valuosa per a la millora de la qualitat de vida del veïnat. No obstant això, ens reinventarem i continuarem treballant per a aconseguir els nostres objectius.

Aquest cas és un exemple de la importància de la participació ciutadana i de la necessitat d’escoltar les necessitats dels veïns. Molletopina seguirà lluitant per un Mollet més accessible i inclusiu per a tothom.

Ens complau dir que aquesta acció ha tingut prop de 27000 visites al nostre canal de TikTok i demostra que la comunicació i les coses ben fetes són valorades per la ciutadania.

Moltes gràcies, Vanessa!

Volem donar les gràcies a la Vanessa per la seva confiança en Molletopina. Gràcies a ella, vam poder comunicar a l’Ajuntament un possible abocament de pols tòxic al carrer Girona.

La seva acció demostra la importància de la participació ciutadana i la necessitat de treballar junts per a un Mollet més net i saludable.

Agraïments a la Maite i a l’Ajuntament de Mollet

Volem agrair a la Maite la seva confiança en Molletopina per a comunicar a l’Ajuntament el trencament de vidres de la marquesina de la parada de bus del carrer Onze de setembre.

També volem agrair la ràpida gestió de l’Ajuntament per a solucionar el problema.

7 mesos i 5 dies per a 2 panots: la lentitud de l’Ajuntament de Mollet

El passat 7 d’agost de 2023, l’Andreu va alertar Molletopina de dos panots trencats a la vorera del carrer Antoni Gimbernat 17. Després de 7 mesos i 5 dies, amb diverses caigudes de vianants incloses, l’Ajuntament finalment va reparar el desperfecte arranjant els 2 panots.

Aquest cas evidencia la ineficàcia de la gestió municipal en la reparació de desperfectes menors. La lentitud en la resposta, la manca de traçabilitat dels requeriments i la confusió sobre les competències en la reparació d’aquestes incidències són els principals problemes a assenyalar.

Volem agrair el suport de Marina Escribano, del grup municipal Mollet a Comú-Podem, per portar aquest cas al ple de l’Ajuntament i exigir una solució urgent.

Volem agrair a tots els operaris i operàries de l’Ajuntament de Mollet la seva dedicació a la solució de les peticions veïnals. La seva tasca és essencial per al manteniment i la millora del nostre municipi.

D’altra banda, lamentem la decisió del 1r Tinet d’alcaldessa, Raúl Broto, de trencar la comunicació bilateral que existia entre Molletopina i els regidors de l’Ajuntament. Creiem que aquesta comunicació era beneficiosa per a totes, ja que permetia una major fluïdesa en la gestió de les peticions veïnals i una millora en la comprensió de les necessitats del veïnat.

No entenem per què ser crític i constructiu amb l’Ajuntament ha de ser motiu per a trencar aquesta comunicació. Molletopina sempre ha treballat des del respecte i amb l’objectiu de millorar la vida dels veïns de Mollet.

Respectem la decisió presa, però no la compartim. Esperem que en un futur es pugui recuperar aquesta via de comunicació tan beneficiosa per a tots.

L’equip de Molletopina

#PeticionsMO


Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *