Resolució de les vostres demandes: actuacions al Barri de Col·legis Nous

Carrer Granollers, Rafael Casanova, Via Ronda, Sant Jordi, Plaça Europa, Sant Llorenç i Plaça Sant Jordi

✅ L’Iván G. posa en coneixement de MolletOpina la situació d’una paperera plena al carrer Granollers, al costat de la marquesina de l’autobús. La paperera està completament plena i a punt de desbordar-se, generant un problema de neteja i salubritat a la via pública.

👉 L’Ajuntament de Mollet va actuar amb rapidesa i va solucionar el problema en un dia,

❌ Com a nota de millora, cal destacar que el tuit de resposta no portava text i denota poca empatia envers els ciutadans.

✅ Les veïnes Aroa i Cristina S, van alertar sobre la falta d’il·luminació a l’avinguda Rafael Casanova i via de Ronda, una situació que generava inseguretat a la zona al clarejar, quan anaven a agafar el tren de Rodalies.

En dos dies, l’Ajuntament va solucionar el problema i la il·luminació va tornar al carrer. Tot i la ràpida solució, cal destacar que no vam obtenir resposta del Departament de Comunicació de l’Ajuntament a través de les xarxes socials.

✅ La Mercedes, una veïna d’edat avançada i mobilitat reduïda, va denunciar la presència de trastos abandonats a la vorera del carrer Sant Jordi cantonada Zorrilla. Aquesta situació, que es reprodueix amb freqüència, dificulta el pas dels vianants, especialment dels que tenen mobilitat reduïda.

En aquesta ocasió, la brigada de neteja va actuar amb celeritat i va retirar els trastos en menys de 24 hores. A més, volem destacar la resposta ràpida i satisfactòria del Departament de Comunicació de l’Ajuntament, que va atendre la nostra queixa i va informar sobre la gestió del problema.

🤗 Agraïm la ràpida actuació de l’Ajuntament i esperem que aquesta situació no es repeteixi. Alhora, fem una crida a la ciutadania per a que mantinguem la nostra ciutat neta i respectem el mobiliari urbà.

✅ Els veïns i veïnes de Mollet estem patint un sentiment de desemparament davant la falta de resposta a les instàncies que es presenten a l’Ajuntament,

Aquesta situació genera frustració i impotència, ja que ens impedeix obtenir solucions a problemes que afecten el nostre dia a dia.

És per això que instem el Síndic Personer, Salvador Rovirosa, a que posi aquesta problemàtica en coneixement de l’alcaldessa, Mireia Dionisio, i que quedi plasmat a l’acta del proper ple del Síndic.

Aquesta situació no és acceptable. Els veïns i veïnes de Mollet tenim dret a una resposta per part de l’Ajuntament, tant si la resposta és positiva com negativa.

Exigim a l’Ajuntament de Mollet que agilitzi la tramitació de les instàncies i que ofereixi una resposta digna als seus ciutadans.

Només amb una gestió transparent i eficaç es podrà recuperar la confiança dels veïns i veïnes de Mollet.

✅ La col·laboradora de MolleOpina, Eva González, va alertar sobre un fanal fos al carrer Sant Llorenç. La falta d’il·luminació en aquesta zona representa un risc per a la seguretat dels vianants, especialment a la nit.

És preocupant que la reparació del fanal hagi trigat gairebé un mes a realitzar-se. Des de MolleOpina instem a l’Ajuntament de Mollet a agilitzar aquests tràmits per a garantir la seguretat dels ciutadans.

✅ El veïnat del barri de Col·legis Nous va denunciar la situació dels contenidors subterranis de la Plaça Sant Jordi (Rafael Casanova), que portaven molt de temps trencats.

Aquesta avaria genera diversos problemes:

  • Males olors: La brossa s’acumulava a l’exterior dels contenidors, provocant males olors a la zona.
  • Insalubritat: La situació atrau plagues de rates i insectes.
  • Incòmodes: Els contenidors no s’obren o es tanquen amb dificultat, dificultant la tasca de llençar la brossa.

👩‍👩‍👧‍👦 El veïnat va denunciar la situació en reiterades ocasions a l’Ajuntament de Mollet sense resposta.

Volem donar les gràcies als operaris i les operàries de l’Ajuntament de Mollet que han treballat durament per a finalitzar les peticions veïnals que hem presentat. La seva dedicació i esforç han estat imprescindibles per a aconseguir la millora del nostre barri.

De la mateixa manera, volem agrair als regidors que han gestionat les nostres peticions. La seva atenció i predisposició han facilitat la comunicació i la resolució dels problemes.

És important destacar la importància de donar resposta a la ciutadania. La transparència i la comunicació fluida són claus per a construir una relació de confiança entre l’Ajuntament i els veïns i veïnes de Mollet.

Gràcies a tots i totes per la vostra feina!

L’equip de MolletOpina

#PeticionsMO


Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *