Queixa del transport urbà de Mollet

Bones. Volia traslladar-vos uns comentaris sobre el servei de transport urbà de Mollet, la L1 de Sagalés.

Habitualment agafo el bus, i he vist moltes coses, per√≤ aix√≤ d’avui (5 d’octubre del 2023) penso que no t√© nom, almenys per mi:

Nom√©s pujar, observo que la lluna capdavantera estava rebentada (adjunto foto), no s’aprecia el cop de la cantonada superior, per√≤ s√≠ tota l’esquerda que la travessa en diagonal.

Era un autob√ļs interurb√†, dels que s’utilitzen als serveis cap a la ciutat de Barcelona. No estava adaptat a persones amb mobilitat redu√Įda, com seria el meu cas.

Els agafadors dels seients estaven tots trencats.

La porta de sortida ha fallat durant tot el trajecte, fins al punt d’arribar a agafar a una criatura d’uns 5 o 6 anys. El nen ha comen√ßat a plorar, i ha hagut de ser at√®s per la seva mare a la mateixa parada.

Pr√®viament, a Can Borrell, el conductor ha hagut de baixar per fer comprovacions t√®cniques i fer fotos de l’avaria de la porta.

Tamb√© vull remarcar que els conductors no s’apropen a les voreres ni plataformes, en un servei que recorre diverses escoles,, dos CAP’s i un hospital. 

No he pogut veure al complert la matr√≠cula, tot i que les lletres eren CHB. El vehicle t√© com a m√≠nim 22 anys, aix√≤ no podria circular ni als pa√Įsos subdesenvolupats.

Si no feia un servei de viatgers cap a la ciutat de Barcelona era perqu√® no compleix amb l’actual normativa ambiental.

He trucat a Sagal√©s per explicar-ho, dient que m’enviarien un correu amb la incid√®ncia, tot i que no he rebut res. 

Reclamo un transport p√ļblic sostenible i accessible, no el nyap de servei urb√† que hi ha actualment. 

Els hi prego que traslladin aquests comentaris al regidor responsable del transport urb√† de l’Ajuntament, ja que Sagal√©s opera un servei p√ļblic pel qual rep uns diners p√ļblics d’una manera vergonyosa.

Els hi deixo les meves dades per si volen aprofundir en l’assumpte.

Gràcies!!

Mayte Forner Bargalló.

Ve√Įna del barri del Calder√≠


Quan vam rebre aquesta queixa ve√Įnal, ens vam posar en contacte amb la Mayte per convertir-lo en un article d’opini√≥.

√Čs perfecte per demostrar al regidor de mobilitat que la ciutadania est√† cansada, fastiguejada i molt cremada per totes les incid√®ncies al bus urb√† de Mollet.

Dir a l’√ļltim ple que “el bus urb√† funciona b√©” √©s faltar a la veritat. No √©s cert Sr. Juanjo Ba√Īos, regidor de mobilitat i vost√® ho sap perqu√® ens ho ha dit personalment i que cal fer canvis.

Confiàvem en la seva gestió i de fet, no ens queda cap altra que continuar fent-ho, vostè representa a tots els ciutadans i ciutadanes de Mollet per liderar un canvi en la mobilitat de la nostra ciutat.

Agra√Įm que hagi dit al ple que els horaris presentats a Sagal√©s s√≥n de Molletopina, no ho negarem, ens va resultar fins i tot sorprenent.

Ens consta que estan treballant en el tema, √©s la frase que sentim des de fa ja m√©s de cinc llargs anys ‚Äúestem treballant‚ÄĚ, el problema √©s que no es veuen resultats i pensem que, alg√ļ ha de donar un ‚Äúcop de puny‚ÄĚ damunt la taula i dir “prou“.


Confiar que la línia 2 solucionarà els problemes de la línia 1 és una utopia.

Exigeixin als responsables de Sagalés que compleixin la seva comesa i siguin transparents amb la ciutadania de Mollet, si us plau.

No costa res dir que encara falta molt per millorar en mobilitat.

Dit aix√≤, Sr. Juanjo Ba√Īos, esperem rebre resposta al nostre mail per veure si a l’octubre ens podem reunir amb vost√®, ja que al setembre no li va ser possible fer-ho.

David S√°nchez. Coordinador, responsable de xarxes socials y seguiment de les peticions de Molletopina

#ContinuaMOs lluitant i picant pedra per un transport p√ļblic digne.