Petició veïnal: Arranjada la vorera d’Av. Rivoli cantonada Jaume Coll.
Aquest pot ser un clar exemple del treball de seguiment que realitza Molletopina des que passem una petició fins que s’executa.
En aquest cas han passat tres mesos des que un veí amb mobilitat reduïda ens va avisar, ja que, en Avinguda Rivoli hi havia un tros de vorera que era molt inestable quan passava amb la seva cadira de rodes.
Vam fer una piulada avisant a l’Ajuntament de Mollet alhora que el comunicàvem a la 1a Tinenta d’alcalde, Mireia Dionisio.
Teníem la sensació que, en ser sortida d’un aparcament privat, l’Ajuntament hauria de fer un requeriment a la comunitat de propietaris.
No ens equivocàvem i aquesta va ser la resposta que ens va donar l’Ajuntament de Mollet via Twitter.
Existint un requeriment pel mig, l’arranjament es demoraria més temps, així li ho vam fer saber al veí amb mobilitat reduïda.
Aquí començava el nostre treball de seguiment, una feina que no es veu i que sembla fàcil.
Com va dir la nostra portaveu, Núria Flores, en el programa ‘Posa’t els piles’, de Ràdio Mollet:
“No és obrir la boca i ens fan cas, les peticions cal treballar-les”
El treball de seguiment normalment el fa David Sánchez, responsable de comunicació de Molletopina. Ho solem fer sempre amb la 1a Tinenta d’alcalde des de fa ja uns anys, tenim un feedback molt bo i pràcticament cada setmana li recordàvem com estava aquest assumpte.
I per fi, després de diverses setmanes “picant a la porta”, aquesta setmana hem obtingut la resposta i resolució de la petició.
En aquest cas hem de donar les gràcies a la comunitat de propietaris que han estat els que han assumit el cost de l’arranjament de la vorera.
L’equip de Molletopina
Per part nostra ho vam comunicar al veí que ens va fer la petició i la resposta és que “havia quedat perfecte” i agraïa també l’esforç de la comunitat de propietàries.
Per part nostra ha estat tot un plaer ajudar a un altre veí perquè la seva estada a la nostra ciutat sigui millor.