Veïns i veïnes de Can Borrell fan sentir la seva veu: les sol·licituds més destacades

Carrer d’Arcadi Viñas, Carrer Gallecs, Francesc Ferrer i Guàrdia, Av. Rivoli

Tamara, veïna del barri, va avisar Molletopina per un senyal caigut al carrer d’Arcadi Vinyes. Molletopina va gestionar l’avís amb l’Ajuntament de Mollet i en 20 dies els operaris van solucionar el problema.

Gràcies a la implicació de la Tamara i la actuació de l’Ajuntament, el carrer d’Arcadi Vinyes ja té el senyal en bon estat.

✅ En Tomas Narváez va aconseguir resoldre la seva petició veïnal al Carrer Gallecs esquina Salvador Espriu en un temps rècord de dos dies. Tot i que la gestió va ser ràpida i efectiva, considerem que el Departament de Comunicació de l’Ajuntament de Mollet hauria d’haver finalitzat el procés per garantir una comunicació completa i satisfactòria amb el veí.

✅ La petició veïnal d’Iván García a l’Av. Rivoli 21, presentada a través de MolletOpina, va ser resolta en 19 dies. Tot i així, la comunicació oficial per part del Departament de Comunicació de l’Ajuntament de Mollet va trigar 20 dies addicionals. Esperem que l’Ajuntament s’esforci per agilitzar i optimitzar la comunicació amb els veïns de Mollet en el futur.

Tomás Narvaez va tornar a confiar en Molletopina per a la reparació d’un banc al carrer Francesc Ferrer i Guàrdia. En aquesta ocasió, el Departament de Comunicació de l’Ajuntament de Mollet va respondre satisfactòriament, al cap de 5 dies,, informant-nos sobre la finalització de la reparació. Aquesta resposta ràpida i efectiva és un exemple positiu de la comunicació que esperem tenir amb l’Ajuntament..

Miquel Àngel va depositar la seva confiança en Molletopina, contactant-nos a través d’Instagram per a una petició del carrer d’Arcadi Viñas. Ràpidament, vam transmetre la seva sol·licitud a l’Ajuntament de Mollet, obtenint una satisfactòria resolució en un sol dia. No obstant això, en aquesta ocasió, el Departament de Comunicació va fallar en la seva tasca de coordinació, al no comunicar-nos la finalització de la sol·licitud. Esperem que en el futur es pugui garantir una comunicació més fluida i completa en aquestes situacions.

Des de Molletopina volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots els operaris i operàries que treballen dia a dia per resoldre les peticions veïnals, moltes d’elles causades pel vandalisme d’uns pocs individus incívics. La seva dedicació i esforç són imprescindibles per a la cura i el manteniment de la nostra ciutat.

Alhora, volem reiterar la nostra confiança en l’Ajuntament de Mollet i en la seva capacitat per finalitzar totes les peticions veïnals, aconseguint així la millora dels barris i la satisfacció de tots els molletans i molletanes. La lluita contra el vandalisme i la cura dels nostres espais públics és una tasca que ens involucra a tots i totes, i estem convençuts que, treballant junts, aconseguirem una ciutat més neta, més segura i més agradable per a tothom.

L’equip de Molletopina

#PeticionsMO


Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *